onsdag den 27. oktober 2010

Albertslunds Biblioteks børneblog anmelder Bitchen imellem os

Så har jeg fået endnu en rigtig fin anmeldelse af Bitchen imellem os. Denne gang er det Albertslunds Biblioteks børneblog, der blandt andet skriver:

”Det er en meget barsk bog, som er meget fængende skrevet. Hvert kapitel starter med en lille bid af en scene fra Astrid og Katrines store opgør, og for hver scene bliver volden mere og mere ekstrem. Alting kører fuldstændigt af sporet. Det er en virkelig god og stærk bog, som varmt kan anbefales.”

Læs den fulde anmeldelse her.

Anmelderen Louise knytter også en kommentar til titlen, og det glæder mig altid, når læsere har forstået dobbelttydigheden i titlen. Der var nemlig meget diskussion om titlen i sin tid, så jeg har ikke helt vænnet mig til den endnu. Det var min kæreste Bjarke, der fandt på titlen, efter min redaktør og jeg havde brainstormet i dagevis.

Her er iøvrtigt et billede af mig med bogen nede i vores gård i Brønshøj. Jeg synes, det var på tide, at der kom lidt flere billeder her på bloggen, der ikke bare var bogforsider.