fredag den 15. oktober 2010

Novellekonkurrence: På kanten

Foreningen HUF - Håbefulde Unge Forfattere har udskrevet en novellekonkurrence med temaet "På kanten". Genren er ungdomslitteratur, længden er sat til 3-12 sider, og de bedste bidrag udvælges til en antologi.

Det er et krav, at du er medlem af foreningen for at kunne deltage i novellekonkurrencen. Medlemskabet koster 145 kr. om året. Læs mere om HUF her.

HUF har tidligere ugivet gysersamling 6 gode grunde til ikke at sove i mørke. Denne samling var også et resultat af en konkurrence og er blevet meget positivt modtaget af anmeldere og læsere.

Jeg synes, at temaet På kanten er rigtig godt, der er rig mulighed for at udfolde sig. Jeg har skrevet konkurrencen på min liste over ting, jeg gerne vil nå at skrive, så nu håber jeg, at jeg kan nå det hele. Hvis du selv tænker, at konkurrencen lyder, som noget for dig, så skynd dig at melde dig ind i HUF og deltag. Deadline er 1. december 2010.

Find flere skrivekonkurrencer på skrivekrampe.dk, hvor du også kan læse mere om denne konkurrence.