onsdag den 1. september 2010

Den første anmeldelse

I dag udkommer min nye ungdomsroman Bitchen imellem os, og jeg vågnede også op til den første anmeldelse. Det er langt fra altid, at der er anmeldelser på udgivelsesdagen, nogle gange skal man vente flere dage eller uger, før der dukker en op. Men denne gang var jeg heldig.

Anmeldelsen kommer fra Boggnasker.dk, og anmelderen skriver blandt andet : ” … denne bog er rigtig rå, den er voldelig, den er sexet og den er sandfærdig”.

Den beskrivelse blev jeg rigtig glad for. Jeg synes, det er en super fed måde at opsummere bogen på, og der endnu er mere ros at hente; Hun slutter anmeldelsen med følgende:

”Jeg ved godt man ikke læser i arbejdstiden, men jeg kunne altså ikke lade være. Bogen er spændende og gribende. Rå, jeg har sagt det før men nu siger jeg det igen, den er bare så rå, rå, rå, rå og man er ikke i tvivl. Lige fra første side af ved man at det er en god og rå bog, og man behøver ikke læse de første 50 sider før spændingen kommer luskende, nej den er der fra starten. Bogen kan helt klart anbefales!"

Som forfatter er det fantastisk at læse sådan en anmeldelse, og jeg kan kun håbe at kommende anmeldelser vil være lige så begejstrede.

Læs den fulde anmeldelse her.