torsdag den 16. september 2010

Mød mig på Fantasticon 2010



Kan du lide fantasy og science fiction? Så tag til Fantasticon i weekenden!

Fantasticon er en festival for de fantastiske genrer, hvor programmet er fyldt med paneldebatter og interviews med forfattere – blandt andet mig. Jeg skal interviewes omkring Dødsbørn, så det ser jeg frem til. Det bliver mit første ”live” interview. Jeg er tidligere blevet interviewet til aviser og lignende, men det er første gang, det skal foregå foran et publikum.  

Jeg er meget spændt – især på hvilke spørgsmål, der vil blive stillet. Jeg har tit oplevet, at folk der har læst mine bøger, stiller spørgsmål som jeg ikke havde forventet. Det er rigtig interessant for det åbner mine øjne for ting i mine værker eller min skriveproces, som jeg ikke selv tænker over.

Har du noget, du gerne vil spørge om? Så kom forbi på søndag kl. 16.00. Jeg gøre mit bedste for at svare på alle spørgsmål og måske – hvis du er heldig – løfter jeg også lidt på sløret om, hvad der skal ske i Blodtåge – Skeletter i skabet 2.

Udover mig kan du møde en række andre forfattere. En af dem er Camilla Wandahl, der skal fortælle om sin gyserbog Et blodigt spil. Jeg kender Camilla rigtig godt. Vi lærte hinanden at kende i foråret 2005, hvor vi dannede skrivegruppe sammen med fire andre. Skrivegruppen har kørt lige siden, og jeg har fulgt Et blodigt spil tæt. Camilla er en dygtig og alsidig forfatter, og så er hun et naturtalent på en scene, så er du på Fantasticon, så gå ikke glip af hendes oplæg. Det er søndag klokken 11.00.

Du kan se det fulde program for Fantasticon her.

Jeg håber, vi ses!