tirsdag den 24. maj 2011

Flot anmeldelse af Medaljonen




Så er der kommet en super flot anmeldelse af Medaljonen. Anmelderen er Emil Blichfeldt, har også tidligere har anmeldt Blodtåge og Bitchen imellem os, som han også var begejstret for.  Nu har han så læst Medaljonen 1-3 og skriver blandt andet:
”Jeg skal blankt indrømme, at jeg var en smule skeptisk, for indtil videre har Nicole Boyle Rødtnes udgivet fem bøger i år. Kan man skrive så mange gode bøger på så kort tid? Men hun skuffer heller ikke denne gang. Bøgerne understreger på fedeste vis hendes evne til at kombinere action og personer med dybde - uden at bøgerne bliver svære at læse.”
Han er ikke den første, der synes, det er mange bøger, jeg har fået udgivet på kort tid, men forklaringen er, at jeg brugte lang tid på at finde et forlag, inden jeg debuterede. I de år skrev jeg løs, og da jeg så blev antaget på forlaget Facet, havde jeg en masse manuskripter liggende klar – herunder Dødsbørn, Bitchen imellem os og Medaljonen 1.  Og sådan går det altså til at jeg har fået udgivet 5 bøger på et år, fordi bøgerne bare har ligget klar og ventet.
Jeg er bare super glad for anmeldelsen. Det er dejligt at Medaljonen er blevet modtaget så godt. Jeg håber, at jeg med denne serie kan nå ud til endnu flere læsere.
Læs den fulde anmeldelse her.