onsdag den 23. februar 2011

Flot anmeldelse af Bitchen imellem os

Selvom det snart er et halvt år siden, Bitchen imellem os udkom, så kom der i dag en ny anmeldelse af bogen.  Den er fra bogblogger.dk og er rigtig positiv. Anmelderen skriver blandt andet:
”Bitchen imellem os er en virkelig velskrevet brutal bog om mennesker, kærlighed og vold. Bogen er skrevet i et flydende sprog, den er gennemresearchet, men først og fremmest er personerne nuancerede og troværdige.  […] Nicole Boyle Rødtnes skriver med en hudløs intensitet, der gør hendes personer og handling meget levende.”
Du kan læse den fulde anmeldelse her.
Ofte når jeg er ude og undervise eller holde foredrag, så spørger folk mig, hvilken af mine bøger, der er min yndlingsbog. Det spørgsmål får mig altid til at tøve lidt, for hvordan kan  jeg vælge? 
En ting jeg dog plejer at svare, er at Bitchen imellem os er den bog, som jeg er mest tilfreds med.  Ikke dermed sagt at det er den, jeg bedst kan lide, men jeg føler, at den blev alt det jeg håbede. Der er ikke noget, jeg ville ændre, selv hvis jeg kunne.