torsdag den 10. februar 2011

I dag udkommer Blodtåge, der er 2. bind i serien Skeletter i skabet. Jeg er rigtig glad for og stolt over at kunne præsentere fortsættelsen til Dødsbørn. Dødsbørn er blevet meget positivt modtaget, og jeg håber, at alle jer læsere også vil synes om Blodtåge.

Blodtåge er på 257 sider - kun én side kortere end Dødsbørns 1. udgave. Det var en sjov overraskelse at bøgerne var så ens i længden, men det passer meget godt til min egen fornemmelse af, at Blodtåge på alle måder er en fin fortsættelse, der både lægger sig i forlængelse af Dødsbørn, men også udvider universet.

Jeg er meget spændt på reaktioner, husk at du altid er velkommen til at skrive her på bloggen, hvad du synes om mine bøger.

Omslaget er lavet af Rasmus Jensen, der også lavede omslaget til Dødsbørn.


I forbindelsen med udgivelsen har den dygte Søren Klok lavet en flot trailer for Blodtåge. Du kan se den her.

Hvis traileren har vagt din intresse, kan du også gratis læse 3 kapitler af Blodtåge her.

Og hvis du skal have genopfrisket Dødsbørn, så se traileren her.