lørdag den 4. juni 2011

Læserne roser Bitchen imellem os

Saxo.com er der kommet seks læseranmeldelseraf Bitchen imellem os. De er alle meget begejstrede, og giver bogen topkarakterer!  De skriver blandt andet:

"Spændende bog, den er letlæseligt, og jeg vil som de andre også anbefale den til teenagepiger. Den skal helt sikkert på konfirmationsbordet til min søster - til næste år." (Ann N)

"SUPER god bog...” (m3lissa)

"Den er ikke mindre end fantastisk og kryber helt ind under huden på dig og bliver siddende. Det psykologiske er fanget rigtig godt og viser, at der tit er en rigtig god grund til, at 'den onde pige' er som hun er. 'Bitchen imellem os' er fremragende skrevet og skræmmende realistisk." (Sabiineb)

" Det er en bog, som jeg mener at enhver teenager OG deres forældre ville have rigtig godt af at læse." (RikkeAJ)
 

"Hold da op! "Bitchen mellem os" af Nicole Boyle Rødtnes er en fantastisk bog og utrolig godt skrevet." (JuliePiigen)

"Jeg synes, at Bithen imellem os er en rigtig god, det er den bedste bog, jeg har læst i lang tid. Den er lidt voldelig men meget spændende. Jeg vil klart anbefale Bitchen imellem os til alle piger mellem 12 og 16 år. Rigtig god bog!" (Sarah N 3)


Det er bare skønt, at så mange godt kan lide bogen. Også selvom den er rå og har en meget anderledes forside. Det glæder mig rigtig meget. Læs de fulde anmeldelser her :-)