tirsdag den 14. december 2010

Flytning, genoptryk og nyt projekt

Så har der været stille på bloggen lidt, da jeg har haft super travlt med at flytte.  
Flytningen har givet os et ekstra værelse, som bliver til kontor, så snart vi har fået pakket alle flyttekasserne ud.  Jeg glæder mig rigtig meget til at tage kontoret i brug og håber, at mange gode bøger vil blive skabt der.
På trods af flytningen har det ikke stået stille på bogfronten. Blodtåge, fortsættelsen til Dødsbørn, har været en tur forbi Letland og blive trykt, og min flinke redaktør ringede i dag og fortalte mig, at han sidder med det første eksemplar af bogen. 
Efter den opringning havde jeg en stor lyst til at tage toget til Rørvig (hvor forlaget ligger) og kræve at se værket, men jeg beherskede mig, da jeg heldigvis skal mødes med min redaktør i næste uge, hvor han har lovet at tage bogen med.
Endnu en glædelig nyhed er, at både Dødsbørn og Bitchen imellem os har solgt rigtig godt. Dødsbørn er faktisk næsten udsolgt og skal nu genoptrykkes i ny og billigere udgave! Det betyder, at det er sidste chance for dig at få en kopi af 1. udgaven, hvis du går op i sådan noget ;-).
Den sidste gode nyhed er, at der er flere bøger på vej. Jeg har siden i sommers arbejdet på et andet projekt. Det forbliver navnløst lidt endnu, men jeg kan sige så meget, at min redaktør har læst første udkast og han er godt tilfreds. Han har sendt mig sine ændringsforslag, som jeg nu skal arbejde igennem. Flere updates følger!

Rigtig god jul til jer alle!