onsdag den 15. december 2010

Børnenes bog

Forfatteren Lise Bidstrup, som blandt andet har skrevet de meget populære Shinobi-bøger, er begyndt på et nyt og spændende projekt. Det hedder Børnenes Bog og giver dig mulighed for at bestemme, hvad der skal ske i hendes næste bog.
Alle børn kan hver uge komme med indspark til beslutningerne undervejs. Du kan altså være med til at bestemme bogens forskellige elementer som fx hovedperson til genre og slutning.
Det lyder som et super fedt projekt, og jeg kan kun ærgre mig over, at jeg ikke selv fik den idé, eller i det mindste var barn, så jeg kunne deltage i projektet. Men held og lykke til Lise Bidstrup, jeg følger i hvert fald spændt med, og er du barn og læser det her, så skynd dig ind og deltag. Projektet startede den 13. december, men du kan stadig nå at være med.
Du kan læse mere om og deltage i projektet her.