mandag den 20. december 2010

Det første eksemplar af Blodtåge

Jeg var til møde med min redaktør i dag, og han havde de første eksemplarer af Blodtåge med til mig. Det var så dejligt at stå med bogen i hånden. Den er blevet super flot, og jeg er meget tilfreds.
Siden mødet har jeg ikke villet slippe bogen igen. Jeg har den hele tiden på mig eller i nærheden, så jeg lige kan se et lille glimt af den.  Det ser super godt ud, når den står ryg om ryg med Dødsbørn, og jeg blev en smule vemodig, da det gik op for mig, at jeg er halvvejs i serien. Det er underligt, om to bøger er serien slut, og jeg skal aldrig skrive om Davie igen. Puha den følelse vil nok bare blive stærkere og stærkere for hver bog.
På mødet skete der selvfølgelig meget andet, end at jeg fik Blodtåge. Jeg fik diskuteret en masse ting med min redaktør. Og vi fik lagt planer for det nye år. Uden at afsløre for meget kan jeg sige, at der kommer både spændende bøger og konkurrencer. Jeg tror, det bliver super godt.
Det var alt for nu. Jeg vil gå tilbage til Blodtåge og nyde den lidt mere, inden jeg smutter i seng.