onsdag den 5. september 2012

Mød mig på Herlufsholms Fantasy-bogmesse


Danmark har fået sin helt egen Fantasy-bogmesse!

Den afholdes for første gang den 15. og 16. september i år. Kom og vær med til at fejre den helt fantastiske genre, som fantasy er! 


Bogmessen er også er din mulighed for at møde et hav af forfattere - herunder mig selv.


Søndag d. 16. september kl. 15:30 bliver jeg interviewet omkring Skeletter i skabet-serien.

Så kom og hør, hvordan jeg fik ideerne til serien og meget mere. Hvis I er heldige, afslørrer jeg måske også lidt om, hvad der skal ske i Gravslægt - Skeletter i skabet 4, som udkommer til foråret.

Det er Herlufholms kostskole, der lægger rammerne til messen, og jeg glæder mig til at se den gamle kostskole. Det skulle være et meget smukt og spændende sted.

Du kan læse meget mere om bogmessen her, hvor du også kan se en liste over de mange forfattere, du kan møde.

Jeg håber, vi ses!