torsdag den 9. februar 2012

Smugkig på omslaget til Ildfugl – Skeletter i skabet 3

Så er Ildfugl – Skeletter i skabet 3 sendt til tryk!
Nu er der ikke andet at gøre end at vente. Jeg glæder mig meget til at se den endelige bog. Selvom jeg har studeret hver millimeter af omslaget og scrollet pdf’en igennem mindst hundrede gange, så er det altid noget andet at sidde med bogen mellem hænderne.  Men nu skal den lige en tur forbi  Estland og trykkes først!
I anledning af bogen er blevet sendt til tryk har jeg også fået lov til at afsløre en lille bid af omslaget. Det fulde omslag må jeg endnu ikke vise jer, men det, I ser her, er bagsiden af bogen.
Hvis nogen skulle være i tvivl, så forestiller det en ildfugl, og dem kommer du til at høre meget mere om i bogen!

Det flotte omslag er lavet af Rasmus Jensen, og jeg glæder mig meget til at vise jer forsiden også :-)