mandag den 22. november 2010

Topkarakter til Bitchen imellem os

Bitchen imellem os har fået den mest fantastiske anmeldelse. Ikke nok med at bogen får 6 stjerner. Den bliver også kaldt ’Et moderne mesterværk’.
Anmelderen, Peter Kock Henrichsen, skriver blandt andet:
Udover at bogen er skrevet i et flydende, realistisk og nutidig sprog, og at Nicole virkelig er dygtig til at beskrive de mange intense, følelsesmæssige sexscener, så var slutningen så sindssygt spændende, at jeg bare piskede mine øjne og min hjerne derud af – læs hurtigere! Hurtigere! HURTIGERE! Mine hænder dirrede, for nu var der kun 1½ side tilbage. Dét, som jeg igennem 3/4 af bogen havde besluttet mig for fortjente 5 stjerner, røg på de sidste 10 sider op på 6! Man skal eddermame være dygtig for at komponere en bog så godt, at man som læser bliver kastet rundt på den måde, som jeg gjorde. Men det er Nicole Boyle Rødtnes også, og du bør virkelig forkæle dig selv hurtigst muligt, og få fat i Bitchen imellem os, hvis du interesserer dig bare lidt for psykologien bag uløselige kæresteforhold og catfights.
Du kan læse den fulde anmeldelse her.
Jeg ved ikke, hvad jeg ellers skal skrive. Det føles bare helt vildt at få så positiv en anmeldelse, og jeg fik da også tårer i øjnene, da jeg læse den.
Tak til Peter Kock Henrichsen og Kultur for unge for den fantastiske anmeldelse.