tirsdag den 29. november 2011

Update: Ildfugl – Skeletter i skabet 3

Så kommer der lige en update om Ildfugl – Skeletter i skabet 3  til alle jer, der går og venter på næste bind i serien Skeletter i skabet.
Ildfugl er færdigskrevet og er netop kommet retur fra min redaktør. Der er kun mindre rettelser, ellers er manuskriptet godkendt, som det er. 
I kan glæde jer til en lidt længere bog denne gang. Den er endnu ikke opsat, men i Word-sider er den en god bid længere end de to første bind.
Jeg vil ikke afsløre for meget af handlingen, men jeg kan da sige så meget at, Davies problemer fortsætter med at vokse, da Adamo skaffer ham en lærerplads som flammetæmmer.
Der bliver masser af ild, flammer og spænding i bogen, og jeg glæder mig meget til at præsentere det færdige resultat. Men først, så skal den lige gennemskrives endnu en gang, og så er der alt det praktiske med korrektur, opsætning osv.
Sidste besked fra forlaget er, at udgivelsesdatoen bliver omkring 1. april 2012.
Den altid dygtige Rasmus Jensen skal stå for omslaget og de første par skitser lover godt!